divendres, 20 de juliol del 2007

Iniciant connexió catalano-argentina

Bona tarda i salutacions a tothom. És la primera aportació al blog i estic realment emocionat. He estat fent una mica de recerca i veient l'alt nivell de les publicacions que s'han anat fent fins al moment, he esperat a tenir informació, al meu entendre, interessant per aportar. No es tracta, com he vist fins ara, d'una informació que relacioni directament als tres genis. He "conegut" a un personatge argentí que, entre altres coses (imagino), es dedica a fer entrevistes a personatges famosos. De casualitat vaig anar a parar al seu blog i la meva grata sorpresa va ser comprovar que el personatge en qüestió havia entrevistat en persona a Sylvester Stallone i a Diego Armando Maradona. Immediatament em vaig posar en contacte via mail amb ell, i el vaig informar del projecte que estem portant a terme. Fins ara els contactes han estat escassos, però ja m'ha informat de que en el youtube hi ha publicades algunes de les seves entrevistes. En el link adjunt hi ha la que li va fer a l'Stallone, i pel que veureu el tiu també és un friki absolut fanàtic del geni. També l'he agregat al messenger(tot i que encara no he parlat amb ell), i segons la meva opinió, i veient la seva trajectòria, doncs si mireu en el youtube veureu que el paio ha fet entrevistes a bastanta gent, crec que podria ser una molt bona font d'informació i podria aportar molta llum des d'un punt de vista més directe al projecte. Proposo també, per fer-li una mica la pilota, si és que el contactes fructifiquen i el paio hi està interessat, que al blog hi posem un link al seu blog personal. De moment això és tot. Espero que en poc temps pugui aportar informació una mica més valuosa i interessant, però com indico de moment les connexions estan en fases molt inicials. Salutacions!!! Piero