dijous, 21 de juny del 2007

Només punts de connexió?

Veure només punts de connexió entre els tres personatges és fer curt, tenir poques mires: no només hi ha connexions entre ells sinó que SÓN UN ÚNIC PERSONATGE. La vida és massa curta per desenvolupar totes les nostres facultats (jo m’hi trobo); consegüentment, els artistes polifacètics ens veiem obligats a escollir una única veu: o músics reconeguts o excel·lents actors o futbolistes de prestigi o advocats de renom, per posar només les meves. Potser durant el Renaixement, en què els dies eren més llargs, els genis podien desenvolupar totes les facultats; avui, no. Jo, per exemple, he hagut de renunciar a ser un músic reconegut, a ser un excel·lent actor i a ser un advocat de prestigi... [Continuarà]
Un J.B.

3 comentaris:

GIO ha dit...

Molt bé, el repte és força agosarat. Però estic d'acord, cal assumir riscos si no es vol caure en la mediocritat. Sort en la teva empresa!

Borja Rius ha dit...

Estem a l'espera de la continuació. El principi és prometedor...

Cesc ha dit...

Estic frisós... Noto, d'ençà que vaig llegir aquesta nova entrada, que em costa dormir a les nits...
Provablement, conscientment o inconscient, tots hem intuït el que avui apuntes... Però, demostrar-ho!! Això pot marcar un abans i un després a l'història del blog. Ànims, i felicitats ja d'antuvi!